بلک فرایدی چه روزی است؟
نوشته شده توسط : sanaz

بلک فرایدی یا جمعه سیاه نام رویدادی است که در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌شود و در آن فروشندگان کالاهای مختلف تخفیف‌های بسیار زیادی ارائه می‌دهند. این رویداد از امریکا شروع شده و به بسیاری از کشورهای دیگر جهان سرایت کرده است. بلک فرایدی به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس محسوب می‌شود و معمولاً شلوغ‌ترین روز برای خریداران و فروشندگان است.نکات خرید خوب در بلک فرایدی

بلک فرایدی در سال ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۴ نوامبر برابر با ۳ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود. اگر قصد خرید کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید، این روز را از دست ندهید.

بلک فرایدی چگونه شروع شده است؟

بلک فرایدی شروع شده است با یک بحران مالی در سال ۱۸۶۹ که بازار طلا در آمریکا را سقوط کرد. اما این اصطلاح برای روز خرید پس از شکرگزاری در سال‌های بعد معنی دیگری پیدا کرد. برخی معتقدند که این نام به این دلیل است که فروشندگان در این روز از وضعیت قرمز (خسارت) به وضعیت سیاه (سود) می‌روند. برخی هم می‌گویند که این نام به خاطر ترافیک شدید و شلوغی خیابان‌ها و فروشگاه‌ها در این روز است. بلک فرایدی در واقع هر سال یک روز پس از جشن شکرگزاری (Thanksgiving) شروع می‌شود. جشن شکرگزاری یک تعطیلات رسمی در آمریکا است که در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود. بلک فرایدی به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس محسوب می‌شود و فروشندگان تخفیف‌های بسیار زیادی را در این روز ارائه می‌دهند.

چه کالاهایی در بلک فرایدی شامل تخفیف هستند؟

در بلک فرایدی، می‌توانید انواع کالاهای مختلف را با تخفیف بسیار زیاد خریداری کنید.پیدا کردن تخفیف های بلک فرایدی

برخی از کالاهایی که معمولا در بلک فرایدی تخفیف دارند عبارتند از:

- موبایل و الکترونیک: گوشی موبایل، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هندزفری و هدفون، هارد، اسپیکر و غیره.

- خانه و آشپزخانه: لوازم برقی خانگی، لوازم شخصی برقی، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تصفیه آب و آبسردکن، شست و شو و نظافت برقی، نوشیدنی ساز و غذاساز، دکوراتیو و مبلمان، سرو و پذیرایی، پخت و پز و غیره.

- سرگرمی و فکری: اسباب بازی، لوازم تحریر، کتاب، فرش، لوازم صوتی و تصویری و غیره.

- مد و پوشاک: پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، طلا، لباس زیر و راحتی و غیره.

- زیبایی و سلامت: لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی آقایان و خانم‌ها، مراقبت پوست، مراقبت مو، ابزار مراقبت پوست، لوازم اصلاح، مراقبت جنسی، زیبایی ناخن و غیره.

- کالاهای سوپر مارکتی: خوار و بار، شوینده، کنسرو و غذای آماده، محصولات پروتئینی، دستمال کاغذی بهداشت مصرفی، محصولات پلیمری، ملزومات کودک، چای و برنج و روغن و غیره.اطلاعات بیشتر





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: